فهرست بستن

تمدید زمان ثبت‌نام المپیادهای علمی

به گزارش روابط‌ عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان، با توجه به درخواست‌های داوطلبین محترم زمان ثبت‌نام المپیادهای علمی تمدید شد.

به گفته سید رضا حسینی، رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان، متقاضیانی که موفق به ثبت نام در المپیادهای علمی دانش‌آموزی سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ نشده اند، تا روز جمعه، اول دی‌ماه، می‌توانند با ورود به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که مهلت تعیین شده آخرین فرصت ثبت‌نام در مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی سال تحصیلی جاری خواهد بود.

همچنین با توجه به درخواست‌های متعدد نسبت به ایجاد امکان ویرایش اطلاعات مربوط به داوطلبان و رشته ثبت‌نامی، با رایزنی‌های انجام شده از سوی باشگاه به زودی این امکان برای داوطلبین فراهم خواهد شد. پس از فراهم شدن این امکان توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، از طریق سایت رسمی باشگاه دانش‌پژوهان جوان اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که اخبار رسمی مربوط به المپیادهای علمی تنها از طریق کانال شاد باشگاه و یا تارنمای ysc.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد.